اس ام اس عاشقانه 13


آرشيو مطالب

ارديبهشت 1392

فروردين 1392

اسفند 1391

بهمن 1391

مهر 1391

شهريور 1391

مرداد 1391

تير 1391

خرداد 1391

ارديبهشت 1391

اسفند 1390

بهمن 1390

دی 1390

آذر 1390

آبان 1390

مهر 1390

شهريور 1390

موضوعات

اینارو داریم

دل نوشته

شعر

عکس

فناوری جدید

اس ام اس

طنز

جملات زیبا

داستان کوتاه

تست

بیشتر بدانید...

آیا می دانید

جملات بزرگان

مطالب جالب و خواندنی

فال

دانلود

کتاب مهتاب

کتاب تخصصی

هفته نامه عشق خدا

عناوین مطالب وبلاگ

لینک دوستان

قالب وبلاگ

سایت مهندسی معدن

اس ام اس کده دوستان

فقط خنده

دانلود جدیدترین آهنگها

تصاویر عاشقانه

دنیای عکس و آهنگ جدید برنطین

خاکم سوادکوه

جملات ناب

نقره داغ

کلبه مخفی

داستان هاي كوتاه و آموزنده

دل نوشته مریم

انجمن علمی دانشکده شهید دادبین کرمان

مهندسی معدن

کیت اگزوز

زنون قوی

چراغ لیزری دوچرخه

قالب بلاگفا


نويسندگان
علیرضا رستگار


درباره وبلاگ



در خیال من بمان ،اما خودت برو،آنکه در رویای من است مرا دوست دارد، نه تو! *به این جمع با صفا خوش آمدید!عشق یعنی زندگی....
welove2@yahoo.com

پیوند های روزانه

کیت اگزوز ریموت دار برقی

ارسال هوایی بار از چین

خرید از علی اکسپرس

الوقلیون

تمام پیوند های روزانه

مطالب پیشین

روانشناسی رنگ ها

به یاد داشته باش:

اگر دروغ رنگ داشت...

خدایا کفر نمی‌گویم

گاه می رویم تا برسیم.

اصل ۹۰/۱۰

طب سنتی(میوه درمانی،گیاه درمانی)

پدر عاشقی بسوزه!!؟

باز باران٬ با ترانه

عاشقت خواهم ماند

دوست دارم عاشقانه

می گذرد

نشکن

نشکن

دیوانه ام

کسی باشه

دور میمانم

صدایم کن

مردن

تبلیغات


تبلیغات



آمار بازديد

:: تعداد بازديدها:
:: کاربر: Admin



 

استخاره آنلاین با قرآن کریم



اس ام اس عاشقانه 13

 

اس ام اس  عاشقانه 13

http://irannaz.com/user_files/L127171515924.jpg

همیشه درد از دیگران است ، گاه از نبودنشان ، گاه از بودنشان

 

آمدم امشب به میخانه تمنایت کنم / می نمیخواهم بیا ساقی تماشایت کنم / بی قرارم ساقی از میخانه بیرونم مکن / کرده ام می را بهانه تا تماشایت کنم

 

دوستت دارم این تعارف نیست زندگی من است

 

از بس خوابت را دیده ام دیگر نمی گویم “خوابم می‌‌آید” می‌گویم “یـــــــارم می‌‌آید” وعده ی ما همان رویای‌ همیشگی

 

بر لبم کس خنده ای هرگز مدید الا مگر در میان گریه بر احوال خود خندیده ام

 

بی وفا!! ایـن روزهـا نـه مـجـالـی بـرای دلـتـنـگـی دارم و نـه حـوصـلـه ات را.. ولـی بـا ایـن هـمـه، گـاه گـاهـی دلـم هـوای تـو را مـیکـنـد

 

بنویسید به دیوار سکوت عشق سرمایه هرانسان است بنشانید به لب حرف قشنگ حرف بد وسوسه شیطان است و بدانید که فردا دیر است اگر غصه بیاید امروز تا همیشه دلتان درگیر است

 

پس بسازید رهی را کنون تا ابد سوی صداقت برود و بکارید به هر خانه گلی که فقط بوی محبت بدهد

 

با پای دل قدم زدن آن هم کنار تو / باشد که خستگی بشود شرمسار تو

در دفتر همیشه ی من ثبت می شود / این لحظه ها عزیزترین یادگار تو

اه چه شود اگر شبی بر لب من نهی لبی / تا به لب تو بسپرم، جان به لب رسیده را

 

یه بغل گل های لاله ، سبدی پر از ستاره می فرستم واسه دوستم ، که دلش مثل بهاره

 

 

 

دلم را مبتلایت کرده بودم خودم را خاک پایت کرده بودم ندانستم بی وفا هستی وگرنه همان اول رهایت کرده بودم !

 

واقعیت را جا می گذاریم هرروز صبح، پشت در اتاق گریم. از بس که آدمها…….واقعی بودنمان را دوست ندارند.

 

کاش یک نفر بود و می گفت ، همه آن من از آن تو باشد وقتی دلت میگیرد

 

من هستم و تو و ۱ عالمه حرف و ترازویی که سهم تو را از زندگیم نشان میدهد

 

زخمهای کهنه خیلی وقتست که خوب شده اند ولی”خوب”با “مثل روز اول” فرق دارد

 

گهگاه حرف هایم را برای نان ریزه هاى حیاط خانه مان میریزم شاید گنجشکان حوالی، هضمشان کنند

 

سلام خداحافظ چیزی تازه اگر یافتید،بر این دو اضافه کنید تا بلکه باز شود این درگم شده بر دیوار (حسین پناهی)

 

سفر از فاصله دور حکایت دارد، گله از رفتن احساس رفاقت دارد چه صمیماه بدانی بی تو،دلم اندازه دنیاتنگ است

 

تمام حرف مجنون یک کلام است،”نفس بی یاد لیلایم حرام است”

 

عابری نیست دراین کوچه مگر سایه ی من،من ازاین سایه دلخسته دلم میگیرد،سایه های منوتو دورند زهم،من ازاین دوری پیوسته دلم میگیرد

 

هرگز به دیگران اجازه نده قلم خودخواهی بدست گیرند دفتر سرنوشت را رقم زنند خاطراتت را پاک کنند و


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: اینارو داریم، اس ام اس، ،

نوشته شده توسط علیرضا رستگار در جمعه 19 خرداد 1391





Powered By LOXBLOG.COM Copyright © 2009 by welove2 This Template By Theme-Designer.Com