عشق ، دروغ ، افسوس


آرشيو مطالب

ارديبهشت 1392

فروردين 1392

اسفند 1391

بهمن 1391

مهر 1391

شهريور 1391

مرداد 1391

تير 1391

خرداد 1391

ارديبهشت 1391

اسفند 1390

بهمن 1390

دی 1390

آذر 1390

آبان 1390

مهر 1390

شهريور 1390

موضوعات

اینارو داریم

دل نوشته

شعر

عکس

فناوری جدید

اس ام اس

طنز

جملات زیبا

داستان کوتاه

تست

بیشتر بدانید...

آیا می دانید

جملات بزرگان

مطالب جالب و خواندنی

فال

دانلود

کتاب مهتاب

کتاب تخصصی

هفته نامه عشق خدا

عناوین مطالب وبلاگ

لینک دوستان

قالب وبلاگ

سایت مهندسی معدن

اس ام اس کده دوستان

فقط خنده

دانلود جدیدترین آهنگها

تصاویر عاشقانه

دنیای عکس و آهنگ جدید برنطین

خاکم سوادکوه

جملات ناب

نقره داغ

کلبه مخفی

داستان هاي كوتاه و آموزنده

دل نوشته مریم

انجمن علمی دانشکده شهید دادبین کرمان

مهندسی معدن

کیت اگزوز

زنون قوی

چراغ لیزری دوچرخه

قالب بلاگفا


نويسندگان
علیرضا رستگار


درباره وبلاگ



در خیال من بمان ،اما خودت برو،آنکه در رویای من است مرا دوست دارد، نه تو! *به این جمع با صفا خوش آمدید!عشق یعنی زندگی....
welove2@yahoo.com

پیوند های روزانه

کیت اگزوز ریموت دار برقی

ارسال هوایی بار از چین

خرید از علی اکسپرس

الوقلیون

تمام پیوند های روزانه

مطالب پیشین

روانشناسی رنگ ها

به یاد داشته باش:

اگر دروغ رنگ داشت...

خدایا کفر نمی‌گویم

گاه می رویم تا برسیم.

اصل ۹۰/۱۰

طب سنتی(میوه درمانی،گیاه درمانی)

پدر عاشقی بسوزه!!؟

باز باران٬ با ترانه

عاشقت خواهم ماند

دوست دارم عاشقانه

می گذرد

نشکن

نشکن

دیوانه ام

کسی باشه

دور میمانم

صدایم کن

مردن

تبلیغات


تبلیغات



آمار بازديد

:: تعداد بازديدها:
:: کاربر: Admin



 

استخاره آنلاین با قرآن کریم



عشق ، دروغ ، افسوس

عشق ، دروغ ، افسوس

 

زیبا بود!

چه زیبا همدیگر را توصیف میكردیم!

چه زیبا سخن از آینده میگفتیم و زیبا غرق در رویا و توهم شیرینمان مى شدیم!

سخن از آینده اى مى شد كه برایمان دور نبود، آن را مى شد با اندكى تأمل لمس كرد!

زیبا بود، خیلى زیبا!

من غرق تو مى شدم و تو غرق من!

چقدر صادقانه به هم دروغ میگفتیم ، تو براى اعتماد من و من براى اعتماد تو ، میگفتیم و میگفتیم!

چه زیبا دم از مذهب میزدیم، مذهبى كه براى جفتمان بى معنى بود!

چه زیبا دم از اخلاق میزدیم ، اخلاقى كه نامش را فقط در كتابها خوانده بودیم ، نامى كه شاید برایمان به اشتباه معنى كرده بودند!

آرى ، شاید حس برترى كودكانه یمان ما را به این راه كشاند كه فقط بگوییم بدون فكر و بى تأمل!

چقدر صادقانه اعتمادم را گرفتى و چه آسان اعتمادت را جلب خود كردم!

گذشت و گذشت......

به هم عادت كردیم! به همین تو و همین من!

روزها و شب ها ، كوچه ها و خیابان ها ، با هم بودن و در فكر هم بودن ها ، لحظه ها و لحظه ها،، گذشت و رفت!

انگار دیگر غریب بود برایمان حس مان!

شك كردیم به آینده ،به رویاهاى زیبایى كه در نزدیكیمان بود!

زندگیمان پر شد از شك و تردید ، تو من را نمیپذیرفتى و من تو را!

چه زیبا بود!

تو از تویى سخن میگفتى كه ساخته بودى براى رسیدن به من و من از منى حرف میزدم كه راهم را براى رسیدنِ به تو باز كند!

فریب میدادیم همدیگر را!

چه زیبا بود!

گذشت و فهمیدیم تو من را میخواستى و من تو را !

حیف!

كه دیگر اگر از حقیقت حرف میزدیم ، اعتمادى كه ساخته بودیم مانند گذشته هایمان مى شد!

همه شیرینى اش را تلخى فرا میگرفت!

تو رفتى و من رفتم ، اما گاهى دلم براى آن حس تنگ میشود ، نه براى تو!

حسى كه دروغ بود! گذشت اما فهمیدم همه ى دروغ هایت شیرین بود!

گاهى میخواهم شهر را بگردم و پیدایت كنم و صادقانه حرف هایم را بزنم، نمیدانم شاید تو هم به دنبالم میگردى و پیدایم نمیكنى!

اما زمانى كه تصمیمم را میگیرم دلم میلرزد!هنوز نمى خواهم اعتمادت را فرو بریزم!

حال كه مینویسم سیگارم را روشن میكنم و خاطراتت را بر باد میدهم!

چند روزى وقت دارم كه با خاطراتت زندگى كنم!

چند روزى وقت دارم كه بنویسم و بگویم "دوستت داشتم"

تا چند روز دیگر میتوانم زیر باران به یاد تو راه بروم و درگیرت شوم!

چند روزى وقت دارم یاد گذشته ام را دوباره زنده كنم!

یاد دوستت دارم ها ، یاد با هم بودن ها ، یاد بیدارى هاى شبانه ، یاد قهر هاى عاشقانه ، یاد لجبازى ها ، یاد دلهره ها ، یاد لبخند ها و اشك ها ، یاد زمستان بهار و پاییز! اَه! یاد پاییز و خش خش برگها و نبودنت!

آرى، جوانیم بر نمیگردد نه با دیدنت نه با لطافت صدایت نه با رویاهاى گذشته یمان!

وداع میكنم با یادت با دوستت دارم ها با روزها و شب هایمان و سلامى میكنم به زندگىِ جدیدم كه مدت ها انتظارم را مى كشید!

با بودنت صدایش را حس نمیكردم!

انگار لطیف تر از گذشته صدایم میكند، صداقتش مرا مجذوب میكند! شاید میخواهد جایت را برایم پر كند!

با جمله ى " دوستت داشتم" سیگار خاطراتت را خاموش میكنم و میروم!

سلام زندگانى ام

سلام زندگىِ دوباره

سلام



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: اینارو داریم، دل نوشته، ،

نوشته شده توسط علیرضا رستگار در چهار شنبه 6 ارديبهشت 1391





Powered By LOXBLOG.COM Copyright © 2009 by welove2 This Template By Theme-Designer.Com